Olen piakoin jäämässä syyslomalle ja tuntuu että jo nyt on pitkä lista asioita, jotka pitäisi ehtiä hoitaa loman aikana. Kaiken niiden lisäksi olen alkanut miettiä sitä, että minun pitäisi löytää joku "tukiryhmä" kirjoittamiseen ja askarteluihin liittyen, jotta saisin vaihtaa ajatuksia ja keksisin uusia ideoita.

Onko kenelläkään tiedossa jotain kirjoittajaryhmää, jonne tällainen amatöörikin uskaltaisi liittyä, eikä tarvitsisi pelätä omien tuotoksiensa julkaisemista?

Entä sitten askartelu? Kuulun muutamaan suljettuun Facebook-ryhmään muissa asioissa ja pohdin löytyisikö askarteluun liittyvää hyvää ryhmää? Suljetut ryhmät on ihan OK, mutta itselläni on sellainen ongelma (luonteenvika?) että harvoin jaksan liittyä mihinkään suljettuun ryhmään, kun en tiedä minkälaisia asioita ryhmässä käydään läpi. Ja tuntuu jotenkin niin vaivalloiselta että pitää odottaa hyväksymistä ryhmään :)

Olen myös yrittänyt etsiä Vuodatuksesta hyviä blogeja, joita alkaisin seurata, mutta aika alkaa olla jo niin rajallinen etten jaksa etsiä minua kiinnostavia blogeja.

Jos joku tietää jonkun hyvän ryhmän tai blogin, heittäkää kommenttia tai viestiä.

Ajankäyttö on jo muutenkin tiukilta, joten miksipä en vielä venyttäisi aikaa hieman lisää :D