Olen lukenut eri aiheisiin liittyviä fanfiction-tarinoita jo 90-luvun loppupuolelta lähtien, pääosin englanninkielisiä tarinoita. Vuosien varrella on tullut oltua koukussa mm. seuraavalaisiin fanfictionaiheisiin: Dark Angel, Buffy, Veronica Mars, Supernatural, Harry Potter, Grimm, Stargate SG-1/Atlantis, Fast and the Furious, Hawaii 5-0... Etenkin crossover-fanfictionit ovat olleet lemppareitani.

Vuosien varrella olen ollut monellakin foorumilla aktiivisena. Itse en ole koskaan oikeastaan julkaissut tarinoita, vaan olen enemmänkin ollut ideoimassa tarinanaiheita tai tekemässä logoja, bannereita yms. Olen tykästynyt tekemään etenkin isoja bannereita, jotka ovat olleet ikäänkuin ideanalkuja tarinoille.

En ole oikeastaan vuosiin tehnyt mitään aktiivisesesti, mutta tietokonettani siivotessa löysin jokusen bannerin, jonka olin tehnyt omaksi ilokseni ja ne olivat sitten unohtuneet. Tässä esimakua tekeleistäni...

Täsäpä SG Atlantis / Supernatural -banneri

SGASupernatural1.jpg?1465280769

Tässä Fast and the Furious / Supernatural -banneri

FFSupernatural1.jpg?1465280751

Tässä myös Fast and the Furious / Supernatural -banneri

FFSupernatural2.jpg?1465280763

Tässä Fast and the Furious / Transformers -banneri

FFTransformers1.jpg?1465280766

 

Edellä olevat bannerit ovat itseasiassa vielä keskeneräisiä, koska yleensä laitan niihin myös alustavan otsikon ja ehkä jotain tekstiä. En enää muista mikä näiden tekeleiden alkuperäisenä ideana oli, mutta ajattelin nyt kuitenkin esitellä nämä. Monissa löytämissäni bannereissa oli pääosassa Paul Walker, joten olettaisin että olen tehnyt nämä hieman hänen kuolemansa jälkeen.