Sain vihdoinkin kasattua joukon vastaanottamiani kortteja.

KORTTI #196

Vaikka tämä kortti kuvaa Prahaa, kortin on lähettänyt amerikkalainen henkilö vieraillessaan Tshekissä. Kortti on saapunut 9.1.2009, matkan kesto oli 6439 pv ja matkan pituus 15 km. Tilastot väittävät tämän kortin kullkeneen yli 6000 km mutta todennäköisintä on se, ettei kortin lähettäjä vaihtanut lähetysmaataan lomamatkansa ajaksi, joten kortti on kirjautunut järjestelmään lähettäjän kotiosoitteen perusteella.

Hieno kortti joka tapauksessa.

0196.jpg

KORTTI #197

Tämän kortin olen saanut privaattiswäpin kautta ja kuvaa venäläistä tundraa. Kuvan luulisi olevan Suomen Lapista, ellei taustalla näkyisi vähän terävämpiä kumpuja verrattuna Suomen tuntureihin ja vaaroihin.

0197.jpg

KORTTI #198

Tämän mustavalkoisen Kiinan muuri -kortin olen saanut privaattiswäpin kautta.

0198.jpg

KORTTI #199

Tämän kortin on lähettänyt sama henkilö kuin edellisenkin kortin. Lähettäjän mukaan kuvat esittävät kiinalaisen oopperan kasvomaalauksia.

0199.jpg

KORTTI #200

Tämän kortin olen saanut privaattiswäpin kautta. Olen aikaisemmin jo esitellyt samanlaisen kortin - ainoana erona ovat kuvan väritys, muutoin kyseessä on samanlainen kortti.

0200.jpg

KORTTI #201

Tämän kiinalaisen kortin olen saanut hipan kautta.

0201.jpg

KORTTI #202

Tämän olen saanut myös hipan kautta.

0202.jpg

KORTTI #203

Tämän kortin olen saanut loton kautta. Lähettäjä on suomalainen.

0203.jpg

KORTTI #204

Tämän japanilaisen kortin olen saanut privaattiswäpin kautta.

0204.jpg

KORTTI #205

Tämän Tokiota kuvaavan kortin olen saanut privaattiswäpin kautta.

0205.jpg