Olen viime aikoina huomannut kuinka olen yrittänyt jakautua moneen suuntaan saadakseni valmiiksi useita eri asioita kerralla.

Pöydälläni on kasa Postcrossing-kortteja, jotka odottavat että saisin lisättyä niitä tänne näytille (ne on jo kuvattuna koneelle, mutta yleensä katson korteista PC-koodit tai onko ne lähetetty privaattiswäpin kautta).

Työpöydälläni on myös kasa onnittelu- ja joulukortteja; suurin osa on vielä keskeneräisiä, mutta jotkut odottavat kuvaamista.

Mielessäni pyörii myös idea tarinasta, jonka haluaisin ainakin pääpiirteittäin laittaa ylös.

Töiden jälkeen en erityisemmin jaksa hoitaa kotia, joten siivottavia ja hoidettavia asioita on kasaantunut runsaasti.

Mistä minun pitäisi aloittaa, jotta saisin kaikki hoidettua? Tarvitseeko minun edes yrittää hoitaa kaikkea kerralla? Miten saisin järkevästi hoidettua asiat järjestyksessä, ettei minulla kohta olisi tusina eri asiaa kesken?