Olen  pitänyt muutaman päivän tauon askartelusta kun tilasin lisää askartelutarvikkeita. Ajattelin pitää myös pientä luovaa taukoa ja miettiä mitä tekisin seuraavaksi.

Minulla olisi valmiina joulukortteja, joita olen ajatellut kuvata mutta se on vielä jäänyt kun joulu ei nyt ihan ole ajankohtainen :) Olen kuitenkin ajatellut varautua jouluun ajoissa ja tehdä pikkuhiljaa kortteja valmiiksi, jotta niiden tekeminen ei jäisi viime hetkeen. Olen tehnyt myös joitakin tuikkukortteja, joita voisin myös kuvata.

Viime päivinä aikani on kulunut myös surffaillessa ja vertaillessa erilaisia kameroja. Olen ajatellut hankkia uuden kameran kun vanha järjestelmäkamerani on jo kymmenisen vuotta vanha ja sen salama on alkanut reistailla. Olen joutunut jo käyttämään pitkän aikaa useamman vuoden vanhaa pikkupokkaria ja sekin on alkanut temppuilla. Yritän löytää sopivan kameran, jolla saisin korvattua molemmat vanhat kamerani. Tarvitsisin sellaisen, jossa olisi järjestelmäkameraa vastaavia toimintoja ja, että se olisi tarpeeksi pieni myös reissuja varten. Valitettavasti budjettini ei ole kummoinenkaan tällä hetkellä...

Ajattelin myös että esittelisin valokuvausharrastukseni tuotoksia täällä sillä aikaa kun aivonystyräni mietiskelevät seuraavia askartelutoimenpiteitä.