AVAINNAUHA  #27 on toistaiseksi viimeisin avainnauha vähään aikaan. Avainnauhan väri on ruskainen ja antaa osviittaa syksyn tulosta. Nauhan nyöreissä olen käyttänyt punaista, valkoista ja mustaa.

027.jpg?1469364334

Olen tehnyt näitä avainnauhoja niin paljon kesän aikana että alkaa pää olla jo aika täynnä puuhelmiä ja puuvillanyöriä. Joitakin avainnauhoja olen myynyt ennen kuin olen ehtinyt kuvata niitä, jotkut täällä esittelemistäni nauhoista olen myynyt kavereille ja tutuille. Loput lähtevät nyt varastoon odottamaan parempaa huomista.

Jos joku tarvitsee avainnauhoja, voin myydä jäljellä olevia kohtuullista korvausta (ja postikuluja) vastaan (läheisille myin nauhoja 10 eurolla joten jotain sitä luokkaa avainnauhan hinta olisi). Tarkempia tietoja jäljellä olevista nauhoista voi kysyä sähköpostilla. Avainnauhojen pituus voi hieman vaihdella helmien ja solmujen määrästä riippuen, joten jos joku avainnauha kiinnostaa, voin tarvittaessa antaa tarkemmat mitat sähköpostilla. Kysele!

Aion pitää hetken tauon helmiaskartelusta ja miettiä jotain muuta puuhaa käsille.